Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

Hati Ini Milik Kau Andainya....

cukup sekali aku nyatakan
tak perlu berulang kali
 
tiga kuntum mawar merah
bersama full bloom small white carnation
dibalut dengan organza merah jambu

aku: kenapa ros?
X: just nothing.perempuan memang suka bunga mawar bukan?
aku: aku tidak
X: eh, ya ke?habis..you suka bunga apa?
aku: tulip.tulip putih
X: mana nak cari....
aku: terima kasih.tapi maaf,tak perlu beri bunga padaku.
the rest is history

pertemuan itu adalah yg terakhir kali
pada ketika itu
aku pun tidak pernah terfikir akan dia sejak itu
 
 
mommy: mommy jumpa X tadi
aku: oh..ya?
mommy: segak X sekarang.X ada tanya mengenai kamu
aku: tanya apa, mommy?
mommy: minggu depan X nak datang ke rumah
aku: untuk apa?
mommy: tunaikan impian kamu
aku: ......................
 
 hari baru
telefon berbunyi

aku: ya, apa aku boleh bantu?
X: katakan ya..minggu depan?
aku: bukan aku.tapi papa


 X: terima kasih
aku: untuk apa?
X: untuk segalanya
aku: andai itu takdirnya.
X: I am really happy because I am your first lover.
aku: insya-Allah, you'll be my one and only :)


Alhamdulillah, kini aku bahagia
bersama X
dan juga pengerat kasih antara kami
yg bakal hadir

6 comments:

einz said...

entah kenapa....paen ase something jep....huhu,,,,.nice artwork...as a writer....

Ibtisam Najmi said...

paen rasa ape? neway,,thanks

einz said...

tak tau...maybe over feeling kat cite najmi nieh..huhu....ase cm paen kat tmpt 'aku'....tp ase cm kehilangan....walaupun da bersama?

Ibtisam Najmi said...

mungkin benar ada kehilangan sesuatu :)

einz said...

mungkin tu sekadar perasaan paen jep kot~

Ibtisam Najmi said...

mungkin. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...