Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

Jom SENYUM bersama Shazny Salleh

 oh ya..
saya dijemput oleh empunya blog utk menyertai contest ini melalui segmen abg BEN ASHAARI
sila baca entry tersebut di  SINI jika anda sudi :)
terima kasih kerana mengajak saya menyertai, encik SHAZNY SALLEH
saya memang tersangatlah suka!!
hehe~

kepada yg turut ingin sertai
sila klik banner ataupun klik pada nama encik shazny tu ya

aku-dengan peace sign
okay
nampak sangat FAKE smile kan?

aku-6 bulan?
eh, gambar masa kecil diambil kira tak?
haha

aku-yg bertudung
aku-di bawah sedikit
aku-di sebelah kiri
aku-di sebelah kanan
okay
yg di atas adalah antara gambar2 aku yg tesenyum :)
semua gambar berdua bukan?
maaf, aku tak suka bergambar berseorangan sebenarnya 
dan muka yg berulang-ulang itu sudah pastilah aku :)
tapi kalau inginkan lagi kepastian...

 even though dalam gambar2 di atas aku bukan berseorangan
tapi its obvious which is me, right?

sekarang, aku nak tag
p/s:
2 gambar di bawah sahaja aku gunakan eye-liner dan lip balm
gambar2 lain tiada sebarang alat solek digunakan


6 comments:

shaznysalleh said...

Haha...thanks for joining.

Well, all the picture will be reviewed by my boss and my staff.

So dalam bnyk2 picture tu, hanya satu pic je yg akan dipilih utk mewakili BLOG ini.

other than that, all the best k. Wait for the result. Thanks again for joining. Hehehe...

Ibtisam Najmi said...

1- thanks for inviting too
2-ok,,noted!!
3-thanks ya,,,insya-Allah kalau ada rezeki kan,,,

Anonymous said...

byknyew gambor.. tergugat ila ! huk3..

sediakan baldi sebelum baca kat entri ini.. ngee~ ^^

http://vanillasynus.blogspot.com/2011/07/contest-jom-senyum-bersama-shazny.html

Ibtisam Najmi said...

ila: sebenarnya,,nak letak lebih banyak lagi,,,tp nanti org kate gile pulak,,heheh~ good luck utk kamu ya,,,

Unknown said...

gud luck..=)

aneff.marhfiz said...

Salam Singgah dari contest Jom Senyum bersama Shazny Salleh ^^,

terus tersenyum dan terus berblogging ! all the best to you !
oh ya , jangan lupa singgah blog AM ya !
have a nice day ahead ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...