Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

geram.benci.bosan.rasa nak mengamuk

maaf kepada sahabat2
entry kali ini berbaur emosi saya sekarang ini
hanya ingin melepaskan apa yg terbuku di hati
kalau tak lepaskan..nanti jadi dendam pula..

kalau kau nak minta tolong dengan aku sekalipun
agak-agaklah
malam2 kau nak suruh aku keluar rumah seorang diri
semata-mata untuk belikan tiket tambah nilai prabayar [top up]  kau?
aku sendiri dah lama tak tambah nilai,tahu?
dan aku tidak akan keluar rumah seorang diri pada waktu malam!!
kau suruh aku beli tu, nak guna daun ke?
dah tua bangka masih nak pinjam duit aku
duit yg kau pinjam dulu2 bila mahu bayar?
telefon bimbit pemberian pak cik untuk aku
bila kau nak ganti?
cakap mahu pinjam, tapi kau jual!!
kau fikir pak cik sesuka hati mahu beri hadiah tu?
kau fikir pak cik berat sebelah,pilih kasih?
kalau kau malas belajar, keputusan pun teruk
jangan haraplah nak dapat reward atas [usaha?] kau tu
bila kau mahukan sesuatu
kau mahukannya segera
kau pernah fikir perihal org lain?
sewaktu mahu pulang ke kampung
kau buat kami tertunggu-tunggu dari jam 8 malam
jam 2 pagi baru kau muncul?
kalau kau lambat, beritahu!
tak perlu buat kami tertunggu macam orang dungu
kau fikir kau lebih tua daripada aku, kau hebat?
maaf, kau bukan seseorang yg boleh aku jadikan contoh
jangan cemburu jika aku lebih mesra dengan dia berbanding kau
maaf, aku hanya biadab dengan orang bersifat biadab terhadap aku

p/s: entry ini tiada kaitan dgn ibu bapa aku.ibu bapaku adalah yg terbaik buat diriku

2 comments:

einz miszmessy said...

takpe...luahkan saja!!!usah biarkan ia berbuku~~~

Ibtisam Najmi said...

ngeeeee:) sebab tu org luahkan.
sekarang da turun sikit panas dlm hati ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...