Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

shopping??

eh, aku bukan shopaholic sebenarnya
ceh!!konon~
actually, I just want to tell you about my shopping habit
kih3..tu pun kalau sahabat nak bacalah kan?
aku ada kawan yang kaki shopping
nama dia Wati
serius cakap, dia memang suka gila shopping
dan aku memang suka gila teman dia shopping
dia suka beli baju
aku, random~
apa aku suka aku beli
hari tu kami pergi Tesco Manjung
kredit untuk shabat kami, Syafiq@Capek yg sudi membawa kami ke sana
heheh
kredit juga kpd Wani yg membuka pintu hati Capek utk bawa kami shopping
(fyi, this scandal is so big!!hahah)
sebenarnya kami nak pergi bandar U, tapi terlajak pula ke Manjung
niat di hati nak beli kasut utk ke kelas
well, my friend, Wati cari dia punya kasut je almost 2 hours..
so duduk menunggu sahaja aku beli 2 pasang kasut!!
okay, aku jenis yang aku suka aku beli
bagi aku, nak pilih tu tak perlu lama 
tapi itulah kan,,,bila dah duduk lama, aku pun tak tahu nak buat apa, jadi akhirnya aku yg beli banyak brg....
cis!
so, pada anda semua yg nak belanja saya, jgn duduk lama2 dekat shopping complex tu ya..
hehehe
nanti jadi banyak pula expensesnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...