Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

karaoke?

terlintas untuk menaip mengenai topik ini tatkala teringat hari bersejarah Isnin lalu
selepas membeli belah di Tesco Manjung semata-mata nak beli toiletries?
haha.
selepas itu kami ke Lumut, karaoke!!
murah okay
actually, bila bab karaoke ni, aku memanglah suka
tapi aku akan jadi malu secara automatik bila ada orang berlainan gender di dalam bilik yang sama
sebab suara itu aurat
tihee..
jadi,aku lebih prefer berdiam diri, tidak menyanyi atau lip-sync sahaja
but sometimes, aku terikut menyanyi juga
heheheh
aku pernah tonton video Maria Elena about karaoke

 
ihsan youtube :)
seriously, aku sangat setuju dgn dia
sebab pernah merasailah perkara-perkara yg dia perkatakan tu
so, all readers, look up how you karaoke with your friends
jangan sampai menimbulkan kemarahan kawan-kawan anda ya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...