Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

Day 1 : 10 Things About You

baiklah..
hari ini aku akan memulakan pengembaraan '10 Things' aku...
nak tahu 10 perkara tentang aku?
tak nak tahu tak apa..
sila ke blog seterusnya..
yg nak tahu...

1. Kuat......BERANGAN!!
p/s: even budak kecil ini suka berangan
haha~
macam minah jenin la pulak..
tapi ramai kata angan2 saya tinggi..
tp masuk akal..
antara perkara yg saya pernah angankan adalah...
nak menceburkan diri dlm industri pemakanan...
bersama sahabat2 saya...
haha~
tapi nampak gayanya..
angan2 ini mungkin terpaksa digugurkan...

2. Tak pandai memulakan perbualan
maksud aku..
kalau anda semua jumpa aku buat pertama kalinya..
anda akan fikir aku ni pendiam dan tak byk cakap..
tapi aku ok je..
dengan kawan2 yg aku da lama kenal...

3.  'Kaki jalan'
p/s: ini bukan kaki aku
org kata...
jauh perjalanan, luas pemandangan..

4. Jiwang2 sikit..haha~
p/s: sweet kan?
tapi...
tak bermakna aku sedang bercinta...

5. Sgt hargai perSAHABATan
p/s: jangan mengkelaskan org sesuka hati
bagi aku...
once kau dah berkawan dengan aku..
kau adalah kawan aku buat selamanya..

6. Gila NBC
p/s: hauslah pula...
ha...
menatang tu la...
gambar yg dekat cawan tu...
apa2 yg kait dengan menatang tu..
aku akan beli..
haha~

7. Suka memasak!
p/s: tempting...seared Chilean sea bass

8. Suka kanak2...
p/s: ini sepupu2 aku
entahlah...
tapi aku rasa seronok + teruja bila bersama dgn mereka..
rasa macam...
bestlah bergurau senda dan melayan kerenah mereka ni

9. Positif
p/s: kita adalah apa yg kita fikirkan
kalau kita takut nak menghadapi kegagalan...
macam mana kita nak tempuhi kehidupan dengan lebih baik, bukan?

10. Percaya....
p/s: macam2 pandangan pasal isu 'couple'
aku percaya bahawasanya cinta selepas berkahwin adalah terbaik buat aku...
bagi aku, couple2 ni membazir kot...
sebab belum tentu dia akan jadi suami aku...
kalau aku berikan cinta aku kat dia...
nanti suami aku dapat sebahagian je..
sebab di hati aku pernah ada yg bertapak..
dan sememangnya org selalu kata..
sukar untuk kita melupakan cinta pertama kita..
jadi, biarlah SUAMI aku menjadi cinta pertama aku..
"kalau nak suami sebaik Saidina Ali, kenalah jadi Saidatina Fatimah dulu"

okey...
habis sudah 10 perkara untuk hari ini...

p/s: Zain Bhikha dan Yuna menjadi halwa telinga :)

2 comments:

einz miszmessy said...

he.......lau da takde aty????HAHAHA...

AKU_NAJMI said...

dah takde hati? maksudnya.......?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...