Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

THANK-Q

salam alaik...
pekse dah berlalu..
keputusan pon da dapt..
alhamdulillah..
atas berkat usaha..
ditambah dgn tunjuk ajar para guru..
dpatla kepututsan yang memuaskan hati..

berbanyak terima kasih kuucapkan pada yang tersayang..
mak dan ayah yang menghantar aku ke sekolah..
pada cikgu2 aku kat sk bandar maharani..
cikgu2 smka maahad muar..
pada kawan2..
yang sentiasa bersama tika susah dan senang..
thanx a lot to all of u..

kat cikgu2 aku yang banyak sokong aku..
PN. AINI BT. ARIFFIN..
dah macam mak aku sendiri..
jurulatih pantun yang juga merupakan guru BM aku mse form4 & form 5..
kata2 dan nasihat dia sering aku jadikan sebagai pemangkin semangat aku..
PN. ANISAH BT. ABD. RAHIM..
cikgu BI merangkap guru tingkatan masa form 4..
juga guru EST masa aku form 5..
sama macam cikgu aini gak..
banyak membantu aku dalam membangkitkan semangat juang aku tuk belajar..
PN. ROSYATI BT. SURANI..
cikgu yang telah banyak memberi tunjuk ajar dalam AddMaths..
antara subjek yang aku memang lemah..
UST. KHAIRULZAMAN B. HAMJAH..
ustaz bahasa arab masa aku form 1..
dialah juga tempat aku mengadu ketika diulit rasa ketakutan dan keresahan..
memberi kata dua semangat agar aku menerima segala ketentuan Allah itu..
dan kepada SEMUA GURU-GURU SMKA MAAHAD MUAR..
nak cerita semua cam da x larat..
air mata dah laju..
TERIMA KASIH CIKGU..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...