Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

AKU REDHA..

ramai yang tanya aku..
best tak dapat nampak...???
macam mane ek rupe......??
perasaan??
tapi aku slalu kata biasa je..
sebab aku tak nak orang taw yang aku sebenarnya TERSEKSA!!
aku x suke bila dihimpit perkara2 spt tu..
kat cni..
biar sumer org taw..
ape yg aku rase..
mengapa aku perlu menjalaninya?
menghadapinya?
aku rimas..
aku geram..
aku takut..
mungkin orang nampak aku cam berani je..
tapi sebenarnya..
aku juga manusia biasa..
wanita biasa..
yang kadangkala punya rasa ketakutan itu..
anyone could convenience n comfort me plis...
i'm fade up to face it..
but i have to accept the fate..
YA ALLAH..KUATKANLAH IMAN HAMBAMU INI..
amin..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...