Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

saat permulaan zaman sengal ku..

huhu~~
orang selalu kata aku ni sengal..hehe
mungkin sebab aku suka buat aksi2 yang sengal..
x pon selalu cakap bnda2 yg menyengalkan..
atau aku sememangnya sengal..
ape yang aku taw..
aku ni memang sengal..
haha~~

tapi..aku rse..
bahagia sangat2 coz bukan aku sorang je yang sengal..
kawan2 yang rapat ngan aku pon sengal2 belaka..
haha~~
bukan nak kate ape..
cuma aku seronok berkawan dengan orang2 yang sengal cam aku gak..
haha~~

oleh itu..
memandangkan orang2 yang rapat ngan aku pon sememangnya sengal..
maka kami pon gelarkan diri kitorang ni S.E.N.G.A.L Crew..



mcm2 yg kitorang lalui bersama..
yg penting..
everytime I spent with my buddies is a very special moment..
huhu~~

1 comment:

einz miszmessy said...

musti wndu sgt2 tyme ni kan???

benda yg paling jauh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...