Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

lama tak jumpa dah..

huhu~~
dah lebih 2 bulan aku meninggalkan zaman kanak2 ribena bersama kawan-kawan aku..
rindunye..mmuaaaahhhhh!!

skrg bulan 2..
biasenya waktu2 camni skola sbok ngan sports day..
maka terimbaulah kembali saat kegemilangan di hari sukan dulu..
yang membuatkan aku lebih rindu..
saat2 nak wat latihan kawad..
nak wat khemah..
nyanyi2 lagu umah sukan..
smuela senang citer..

dulu aku rumah hamzah a.k.a warna biru..
so, aku nak mintak maap dulu pada ahli rumah sukan yang lain..
abu ubaidah a.k.a kuning..
khalid a.k.a merah..
tariq a.k.a hijau..
sbb aku cma tulis psl rmh sukan aku je kat sini..
pe yg korang perlu taw..
korang memang saingan yang hebat..

haha~~
taun lepas mmg kire taun hetrik tuk rumah hamzah lar..
sbb kitorang..
menang besar..
huhu~~







bukan setakat puteri hamzah jadi juara beberapa taun brturut-turut..
taun lepas gak memang peningkatan wat hamzah putera yang selalunya biasa2 je..
diorang pon dapat juara gak..
maka dgn rasminya taun lepas rumah hamzah jadi juara keseluruhan lagi sekali..
huhu~~

tapi tu semua takdela penting sangat..
kitorang cume rase gumbira dan happy bila bersama..
adew semangat berpasukan..
huhu~~
best sangat2..





tapi bnda yg paling x leyh lpe..
mse sukan putera..
ptg waktu tuh..
lps abes perbarisan umah sukan yg sememangnya dimenangi oleh rumah hamzah..
huhu~~
so kitorang tgk je lar..
tapi bg kami2 yang sengal..
membuat agenda kami yg tersendiri..
di salah sebuah pondok @ wakaf ke pe je yang ade kt pdg tuh..
bersebelahan dgn tong smpah..
huhu~~
hihi~~
haha~~








tapi skrg..
hanya tinggal kenangan..
dan taun ni..
ari sukan pon katenya main aktiviti sukan permainan je..
bdminton ke bola tampar ke..
sebab..
padang skola dah takde agi..
hahaha~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...