Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

miss school tyme 4 eva..

orang kata..zaman persekolahan sememangnya satu zaman atau era yang takkan dapat dilupakan..dulu aku rasa ungkapan ni biasa je..takde maknanya bagi aku..tapi..bile dah habis zaman sekolah ni..rasa cam nak putar balik masa..nak daftar balik diri ni sebagai seorang pelajar..baru aku rasa betapa benarnya kata-kata orang tu...hmm..dah tak sekolah..tambah lagi orang yang memeng tak tahu nak buat apa cam aku ni..mak tak kasi kerja..adik-beradik selalu tak ada..duduklah seorang diri di rumah...melayan PC aku nih..rasa cam baru semalam je saat-saat mengukir kenangan indah bersama kawan-kawan kat sekolah..bonus lagi tu..saat indah bersama kawan-kawan kat asrama lagi..memang teramatlah indah..best sangat..bila kita dah duduk dengan kawan-kawan...kat asrama..bermakna kita tinggal bersama mereka 24 jam sehari..7 hari seminggu aku rasa aku ada keluarga yang amat besar..dengan beribubapakan para warden..guru-guru..sememangnya banyak kenangan di sekolah tu..
argh!!! tak boleh nak cerita lagi..sebab rasa cam sedih pulak...

hmm..masa kat surau..kat surau ni jugak kitorang semua tunaikan solat maghrib dan isyak berjemaah..kalau masa sekolah..kat surau ni kitorang jalankan budaya al-Quran..kat sini jugak..dulu kitorang terima pelbagai taklimat..spm..graduasi..majlis-majlis..jamuan..macam-macamlar..



ni pulak masa kitorang nak prep malam..sebelum prep..ambil gambar dulu..saja je..nak buat kenangan..memang rutin kitorang setiap malam ahad sampai khamis ada prep..kalau tak ada tuisyen..prep petang pulak hari isnin sampai khamis je..kadang-kadang kalu tak ada aktiviti kokurikulum..pagi sabtu pun ada prep..dari pukul 8 sampai pukul 11.30..masa ni kitorang wat homework atau ulangkaji..miss that moments..kadang-kadang bila dah terlalu bosan atau penat..aku akan keluar dari kelas..jalan ke kelas lain..kacau orang..hehe:)

ni masa hari sukan..masa ni sukan dak laki..petang..sukan tuk perempuan dah habis dah..ni pun baru lepas perbarisan..tu yang kitorang lepak tuh..semangat kesukanan kat sini memang aku tabik spring..sangat-sangat tinggi..seronok bila saat-saat menjelang hari sukan ni..macam-macam ragam dan kerenah..seronok yang teramat sangat bila dah nak tiba hari sukan ni..huhu:)


ni adalah antara boys yang ada kat skola tu..dak-dak batch aku nih..maybe masa nih diorang nak release tension..gambar ni dekat ngan pusat interkom dan juga pondok telefon..kat situ aku selalulah jugak lepak-lepak ngan kawan-kawan..waktu rehat telefon kat situlah..




gambar-gambar kat bawah ni pulak masa jamuan..macam-macam jamuan yang diadakan kat skolah ni..masa jamuan..mestilah macam-macam ragam..dan gambar-gambar ni adalah antara gambar masa jamuan last kat skolah tu...jamuan akhir form 5 08..juga sebagai reunion...
hmm..dah lar..cukup lar setakat ni..aku sambung lain kali je lar..penyakit malas dah datang dah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...