Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©
hmm..
memandangkan aku x lagi skola..dan menganggur sekarang..
jd aku rasa skarang ni masa paling sesuai tuk aku mengimbau kembali zaman2 silam..
haha..
ahakz!!

~kindergarden~
aku ni comel la gak mase kecik2 dulu..
aku terpilih masuk drama kanak2..
huhu~~
johan beb..
haha..
aku gak antara pelajar cemerlang kat tadika dulu..(dgn riak bangga)
aku duk kumpulan jambu..
a.k.a kumpulan 10 da best la kirenya..
ahakz!!
aku gak nakal..
pernah skali tu kna rotan ngan cikgu..
tp x sakit pon..
hihihi..

~primary school~
mula2 aku masuk 1 mawar..
kelas second..
huhu~~
tapi lepas mid-year exam..
cikgu nak tukarkan aku masuk kelas raya..
cikgu mahanom tanya kat aku..
"awak nak tukar kelas x??"
huhu..
aku pon cakap..
"x naklah cikgu..saya nak blaja ngan cikgu.."
kelas raya tu kelas first..
cikgu nak tukarkan aku sebab aku dpt no. 1..
haha..(dgn bangga lagi)
pastu darjah 2 sampai la darjah 6 aku kat kelas raye..
hik3..
zaman kegemilangan aku mase darjah 4 sampai darjah 6..
kire best la kan..
sebab selalu dapat antara 3 terbaik..(lagi bangga!!)
huhu~~
tapi walau macam manepon..
aku tetap geram ngan sorang mamat nih..(dgn nada sedikit sedih..)
asyik dia je nombor 1..
tp wat eva it is..
i'm still galad of ma self..
mase drjah 6 upsr..
mle2 ujian diagnostik..
aku dpt 1A2B2C..
upset glew..
tp tarqappapa..
sbb start bulan 3..
aku dh dpt catch-up balik..
Alhamdulillah tyme 2 aku dh mule dpt 5A..
dan konsisten sampaila...
upsr..(bersyukur giler!!)
Alhamdulillah..

~kolej yayasan saad~
aku duk sini seminggu jewk..
nov 8-nov 17 2003..
orienteering with other friends and also had several IQ tests..
seronok gak kat sini..
tapi social life dy..
hmm...aku x leyh bawak kowt..
even aku dpt masuk skola ni dgn full scholar..
haha~~
miss u all my group members..
KYS Juniors~~

~maahad muar~
masuk form 1 dgn slenganya..
orientasi dulu..
best gak..
pastu masuk kelas..
kenal2 ngan kwn baru..
haha..
mle2 1 arif..
pastu 2 arif..
xde streaming kelas~~
so, kitorang dpt mengenali ahli kelas dgn lbeyh bek..
pastu 3 alim..
best tyme ever..(sambil memejam mata ingat balik kenangan2 kat kelas tu..)
aku jadi pen ketua tingkatan..
byk cabaran..
sbb tyme tu gak mule smart class competition..
Alhamdulillah dgn berkat kesabaran yang ada..
dengan kerjasama semua pihak..
kami berjaya menjadi kelas terceria..
haha~~(bangga lagi sekali)
so, after pmr kitorang g putrajaya..
haha~~
pastu 4 alim..
seronok..
kelas ni happening dan competitive..

~FISOL~
sebulan je kat sini..
x byk sgt kenangan..
coz aku masuk sana cam nak exam je..
haha~~(sambil menekup mulut menahan gelak)
tapi pe yang aku appreciate..
aku jadi semakin suka subjek add maths..
haha~~
aku gak jumpe geng2 yang best..
najwa..dayah jabar and others..

~maahad muar balik~
dengan menebalkan muka..
pekakkan telinga..
aku masuk balik skola ni..
macam2 lar yang best berlaku lepas tu..
form 5 aku masuk kelas hadi..
masyuk giler..(sambil mengelap air mata yang dah nak mengalir)
memang seronok lar..
dengan pelbagai keletah rakan2 yang sememangnya x pernah menjemukan..
huhu~~(dah nak mula lebat)
pastu..
spm..
mse spm xde dak len kat asrama..
so kitorang wat sesuke ati kitorang..
haha~~
best sgt..
pastu spm pon abes..
last jumpe kwn2..
mse jamuan..
detik2 akhir yang agk menyuramkan..
sbb dh mle nangis2 mintak maap balik jamuan tu..(menyungai dah anak mata ni..)
pastu balik umah...

~sekarang~
duk umah dengan rase yang amat bosan..
sambil selalu gak mesej2 ngan diorang..
selalu jgak tgk2 album gambar aku ngan diorang semua..
mcm nk putar balik mase..
tp kita hanya mampu berangan..
ahakz!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...