Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

aku amal guna-guna??

semalam aku temankan sepupu aku dan sahabatnya jalan-jalan membeli-belah
kami pergi ke Times Square, SOGO dan Jalan T.A.R
sepanjang merentasi perjalanan tu
aku hanya beli seutas jam tangan Paul Smith jalur merah jambu
untuk aku padankan dengan beg galas dan dompet aku
serta sebuah buku berkenaan bangunan
seronok dapat jalan-jalan
walaupun kaki terasa penat dan lenguh
dan seonok juga
kerana dapat menguji ilmu tawar-menawar dengan peniaga-peniaga di sana
heheh
ada suatu ketika tu
sepupu aku ingin membeli seluardenim
orang tu bermati-matian beri harga rm65 kepadanya
tapi bila aku pula meminta dikurangkan harga
akhirnya dapat jua dibeli dengan harga rm50
alhamdulillah~
sampai sepupu aku kata
lu baca ayat apa sampai semua peniaga beri harga murah pada lu? 
wa minta harga murah mereka tak beri tapi lu minta senang-senang je dapat?
lu ada amal guna-guna ke ayat pengasih?
ajar wa sikit..
hahahahahahahahaha~
untuk lu sepupu wa, wa tak syirik la ok
wa cuma guna kehandalan wa susun kata-kata je ok
tambah rupa yang menunjukkan wa tak ada wang
ngeeeeeeeeee~

p/s: maaf, aku dan sepupu aku memang bahasakan diri ikut suka hati kami.kadang2macam ganas, kadang2 ala-ala jiwang.heheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...