Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

Aku, Pantai dan Sungai Contest

selamat pagi dan selamat sejahtera blogger sekalian
hari ini saya ingin menyertai satu contest yg dianjurkan oleh

banner :)
ok, cantik tak banner dia?
cantik kan
klik banner utk join
marilah ramai2 kita sertai contest ni

 gambar yg ingin saya pertandingkan adalah......

gambar di atas adalah gambar aku dan kawan2 semasa di teluk batik, perak
pantai ni memang terkenal sebab pemandangan matahari terbenam yg sgt indah di sana
kenapa kami berada di sini ya?
actually, kami ada tugasan membuat nature box
hasrat di hati ingin mengutip kerang-kerangan lah
sambil melepaskan segala kekusutan yg ada di benak fikiran kami waktu itu
best sangat masa tu
sebab kami dapat mengeratkan lagi hubungan kami 1 batch, 1 studio ni


yg di atas ni pula gambar aku dan kawan2 semasa di pulau pinang
atas feri
boleh kira kategori sungai atau pantai tak?
aku tak pasti sebenarnya
tapi atas air juga kan?
haha~
cik ziera,,jgn marah ya

dengan ini aku nak tag 2 org sahabat aku

2 comments:

einz said...

good luck starlite!!!

Ibtisam Najmi said...

thanks happiness!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...