Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

kontest muka ntah pape jer

baiklah, saya sekali telah memasuki satu lagi pertandingan seperti yang telah dinyatakan..

maka dengan itu, saya menyertakan 1 gambar yg saya rasakan memang sesuai utk pertandingan ini..


mengikut penganjur, cerita di sebalik gambar adalah tidak diwajibkan..
sekeping gambar boleh memberikan lebih daripada seribu cerita bukan?
baiklah, ini hanyalah gambar yg diambil secara rawak oleh sahabat saya semasa majlis makan malam utk pelajar2 dan pensyarah2 jurusan senibina...
di pusat pengajian saya...
dan daripada gambar ini,
seakan kita mendapat 1 cerita bukan?

saya (bertudung kuning) : Ya Allah, busuknya!!
lelaki di sebelah saya : ooops!! maaf, terlepas la pula...heheh~
lelaki berbaju putih : tak senonoh la kau ni...baik aku pandang tempat lain~

apa yg boleh saya katakan...
pada malam itu, saya sangat2 seronok...
bersama kawan2 saya yg lain juga...

next up...
the best entry that mr. kucing had posted...
in my opinion....
i think....
cinta terlarang salahkah?
enjoy your reading!!

and now, I will tag my friends and courage them to join this contest :)

p/s : bahasa agak formal...kenapa? sebab saya terbaca mengenai remaja sekarang yang menulis karangan dengan menggunakan bahasa SMS dan juga web...
jadi,,rasa bertanggungjawab untuk perbetulkan kembali budaya ini...



6 comments:

sleepycatz said...

hahah~!!

padahal bau badan sdiri yang busuk~!!

btw..thanks join n support kucing

AKU_NAJMI said...

hahah,,,
rasa seronok sertai aktiviti2 'bloggers'...
ada pertandingan lain,,beritahu ya :)

einz miszmessy said...

najmi....adakah anda terkena 'virus' sy yg rajin men'join' contest.....hehehe...neway thanx tag...n gud luck~

AKU_NAJMI said...

paen,,,i think so,,,,hahah...
dah terkena virus u,,,nak buat macam mana,,boring,,,,hahah...
anyway,,,jom join contest!!

einz miszmessy said...

i will...insyallah...lama ag kew???

AKU_NAJMI said...

end of june,,,bleyh tgok kat page dy,,heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...