Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

karya seni zaman sekolah,,,

hehehe....
hari ini, aku nak kongsi satu lagi benda..
karya2 seni zaman sekolah aku...
actually...
not all from the pics that I'll show you is mine...
ada juga yg kawan2 beri kepada saya...
tihee~
somebody gave me, before i move to another school..

yg ni, hasil karya encik firdaus...kwn saya

waktu maths T, boring...so I sketch this

sketch masa waktu fizik kot?

yg ni pun sama...

hehe..form 6 gak time ni

sahabat baik saya, saidah yg berikan...

yg ni pula, encik syarif yg bagi...

  
dan ini, syuhadah sayang yg bagi...heheh~
actually, there are a lot more pieces...
but I'll show you only these...
hahah~
sebab yg lain2 belum di'scan' lagi..
ataupun...
tak diambil lagi gambarnya...

p/s : sengaja mengimbau kenangan lalu..zaman persekolahan yg sgt indah~

4 comments:

einz said...

najmi yg logo cgm tu ada pd najmi eh???

Ibtisam Najmi said...

nope....i da beri semula pd u

einz said...

isk...mmg tade pd sy lol....sob2....siyes owg mmg da recall balek otak cube ingtkan bile masa najmi bg balek...tp nil~

Ibtisam Najmi said...

ngee :)
dat time sibuk sgt kot nak pekse :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...