Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

[ Contest # 4 ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!!

dan kali ini...
pasal contest juga...
heheh~
bagi siapa2 yg nak join tu...
rajin2lah klik SINI
dan kali ini...
kategori 4...
gambar bersama SAHABAT BAIK saya....


inilah sahabat2 baik saya yg saya kenal semasa di tingkatan enam...
kami adalah ahli CGM...
apa itu CGM?
hanya kami yg tahu...
heheh~
dalam CGM ni, kami terdiri daripada enam orang...
-aku
-paen
-dayah
-meen
-intan
-syue
2 gambar di atas adalah gambar kami semasa jamuan hari raya di sekolah




yg di atas ini pula...
aksi2 kami sepanjang menjalani kem di teluk gorek, mersing~



dan ini gambar kami ketika menjalani program berkaitan dgn pelajaran...
hahaha~


yg ini pula, gambar kami sebelum mendaki gunung ledang...
huh!!
ada lebih kurang 8 jam la juga...
naik-turun~

 gambar ni...
lihatlah!!
kami sama2 beli  pencil case NBC...
sbab kami memang minat NBC~
hahaha~
kami semua, 6 org memang minat NBC...

kami memang tersangat rapat..
suka duka kami kongsi bersama...
kadang2 memang ada gaduh2...
tapi itulah yg menguatkan lagi persahabatan kami...
heheh :)

p/s :
kpd ahli2 sengal crew...sorry
nak buat contest ni dgn gambar2anda semua...
tapi maaf...
ahli kita ramai sgt...
more than 10 tu...
jd, aku pilih membe clique yg lebih sedikit ya...
nanti aku buat entri pasal anda semua pula ya...
:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...