Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

my new me

assalamualaikum blogku yg kian berhabuk..
how're U?
hurm,,sorry,,da lama sgt tak jengah U..
ye lar,,dlu sibuk utk hadapi STPM,,,
n now,,sibuk menghadap sketch book,,
bermain2 dgn T-square,,,
bergurau senda dgn adjustable set square,,
bermesra2 dgn technical pen,,
berangan2 dgn pencil sets..
hurmm,,sorry sgt2 ye yang...

ok,,I nak cter pasal dunia baru I...
I skarang amek BSc. Arch..
kat UiTM Sri Iskandar,,Perak~
first tyme being there,,its such boresome..
but now,,after a month,,
I think I'm already in love with that place,,
or with the people in there??
or with a particular person in there??
jeng3...hahah~
no comment...

my room mates...
mle2 I smpai sana,,I masuk blek dlu,,
ble da dpt kunci la kan...
then..I tgok room mates I...
alamak!!cam bakal x ngam je ngan I...
mggu MDS pon,,kitorg cam bkan sbilik jew..
sekali,,hado!!
1 geng la weyh,,,sekepala~
so..don't judge a book by its cover...
tetiap mlm,,kitorang akan ade je perbincangan hangat..
n setiap mlm,,,pasti Kak Hani n Ema kna buli ngan Nabila n I..
n of course,,setiap malam blek kitorang akan meriah smpai kol 2-3 pagi..
hahaha~

my course mates..
hurm~
majoriti lelaki..skarang tinggal 38 je la lelaki dlm kelas tuh..
gurlz plak,,ade 7 je..
Wani,,Kak Sara,,Zue,,Wati,,Intan,,Qila n I
gle tak balance kan??
nak cter ape lagi ek...
dyorg sume pon ok2 je,,,
slalu je happening studio tu...
n d best thing is,,dyorg tak lokek ilmu la,,,
aku sbg org yg tak taw melukis nih,,,
dpt la gak tunjuk ajar drpd yg pro...
thanx U ollz...

my besties..
as U know,,or U don't know?

Paen n Meen were also been there,,
yesza,,,
eventhough ktorg 1universiti,,,
1 fakulti...
tp kitorang jrg gle2 jmpe..
lau jumpe pon tyme cuti ar,,
n kitorang akan melepaskan tension bersama2..
juz takdela nyanyi2 kat bus stop..
sambil goyang2 kaki,,
senyum2 kat org yg tnga bwk moto,,kete,,basikal etc..
cam kat SEDAR dlu..
heheh~
n kitorang jge akan slalu cakap..
"RINDUNYA KAT BDAK2 NIH..ESPECIALLY.........."
ngee~

what else should I say or not to say?
hurm,,
I think I'm gonna stop here...
jumpe lagi d coretan akan dtg!!

p/s : sememangnya terasa ingin diputar kembali waktu sebab serius,,rindu gler utk berpantun,,berseloka,,berpuisi,,etc~

1 comment:

einz said...

heeee.......bestnye....ntah cmne la next sem???
teringat lak najmi nan meen ajk wt building construction 2gether2...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...