Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

newest news!!

hahahahaha..macam da berhabuk je blog nih..
sminggu aku x post kat cni,,
jd nyer..aku nak cter sume yg terjadi minggu nih..

+ISNIN+
ade yang best ker? yang aku ingat, aku wat experiment physics..
memandangkan Pei Boon, partner aku dlm labs da pindah..you hui pon pindah la kat tmpat pei boon tuh..
pastuh..mcm byase je..

+SELASA+
kelas MUET, byasela practice speaking paper..tgh wat aktiviti tuh..tbe2 ade pngumuman..
"perhatian kpd semua pelajar,mulai esok, barangsiapa yg dtg selepas jam 7.15 pg akan dihalau pulang ke rumah". haha~~ extreme btol..da la aku ni jnis manusia yg slalu dtg lambat..
tu pon kire awal ar gak aku dtg..berbanding dolu mase kat Maahad kan..heheh~~

+RABU+
ape yang menariknya? first tyme aku pakai baju PPI kat skola nih..slain tuh,aku wat experiment chemist..suppose to be group experiment..tp, Mr Tan, seorang guru yg amat berkaliber, yg mahukan pelajarnya lbeyh faham n mudah ingat ngan pembelajarannya, soh kitorang wat experiment tu individually cam bese..so, dgn bangganya..aku berjaya melakukannya dengan baik skali macam bese...ari tu gak, dlm pkol 12.00 tghari, hujan tron cats and dogs..haha~~ x blaja la PA..coz bukan kitorg leyh dngo pon ape Pn Rozalinda ckp..tmbah pulak dgn tempias hujan yg seolah-olah nak menampakkan tubuh kami yg seksi kebasahan..haha~~

+KHAMIS+
hah!! sume pre-U studs kna tggu?? nape? ade spot-check ker?haha~~ xde la..ckgu bengkek ngan pmilik motor yg x nak mgaku sape pmiliknya moto tersebut..hurm..cikgu x leyh nak tdoh kitorang pnya moto tuh..coz dak form 4 n form 5 pon bwk moto gak g skola..then, ckgu sowh pre-u 09 tggu..coz, ari sabtu nih sume kna ikot aktiviti...sama ada..
1. bridged bestari
2. explorace merdeka
3. RIMUP
aku, ckgu sowh pgi MRSM..ade ceramah kat sane..huhu~~ x sabar nak mengimbau kenangan2 indah d sana..

+JUMAAT+
ceramah batal!! so, aku bagila name tok program RIMUP tuh..slain tuh, xde bnda best...

+SABTU+
aku pgi la STM..tok program RIMUP tu kan..nak taw x..drpd 60 org plaja yg spatotnya dtg..cma 8 org je dak skola aku yg dtg..haha~~ En Mustafa n Pn Rozalinda nampak cam marah ar..tp, kitorang troskan aje..ape program?pertandingan wat banner..aku msok Kump. 10..best!!
kitorang champion taw..hahah~ balik kol 12 lbeyh..argh..exhausted!!

+AHAD+
ari nih..aku merajinkan dri aku tok mencoretkan liku2 perjalanan hidupku dlm blog kesayangan aku nih..hehe~~

ckop sdah seminggu......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...