Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

my new me~~

manusia memang akan berubah..macam dlm pepatah melayu..'masuk kandang kambing mengembek, masuk kandang kerbau menguak'juga 'di mana bumi dipijak di situ langit dijunjung'
dan juga english proverb,'when you are in Rome, act like Romans'..
so, skarang aku kat SEDAR..mmg best!!at least..aku dpt experience yg sgt2 baru..bukanla kali pertama..tapi ni adalah dalam jangka masa yg lebih panjang..aku dapat bergaul dgn org2 yg bukan Islam..dan juga bukan berbangsa Melayu..
ye lar..dlm kelas aku ade 21 org..9 pompuan, 12 lelaki..n cma 5 org je malay,,yg len chinese..so, takdela multi-racial sgt..tp, at least, ade lar gak..aku x ingat sangat chinese boys..so, aku juz introduce some of them lar yea..

* Jou Hui * Chin Ling * Pei Boon * Ke Lih * Xin Yi * Chya Chyi * Yu Hui * Jing Ying * Hasif * Hanif * Haziq * Tarmizi * Xin Jia * Kok Siang * Chi Hao * Weng Qian * Gen Teoch * Seng Chong *
tinggal lagi dua, aku x baper kenal name dy, sbab x penah ckp ngan diorang pon..haha~~ yg aku taw, sir name diorang teo ngan wee..

yg paling rapat ngan aku ke lih n xin yi..diorang mmg best!! tiap2 ari ade je benda yg buat kitorang gelak sakan..heheh~~

aku punya group members tok MUET lak..hasif, haziq n nasrul..nasrul ni dah pindah poli..tp dia tetap akn wat MUET ngan kitorang..hopefully da 4 of us will perform well diz november..huhu~~

k lae..nothing else to write..I'll update when I'm not too busy with my studies..hoho~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...