Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

akhirnya~~

actually aku xtaw nak btaw pe..
yg pasti..
11 mei nih..
aku nak pi form6 dolu..
aku dpt aliran sains..
kat skola dato'..
looks like aku sorang dak maahad tercampak kat skola dato' tuh..
most of my friends dpt kat SMKAS..
aliran agama..
termasokla best friend aku sendirik..
atiyah, asiah, aiman, afiq hafizi, marina, suwaibah dan ramai agi..
hoho~~
aku xtaw ar ape hala tuju aku yg berikutnya..
kalo dpt matriks dua taun..
aku xkan pegi..
coz, lbeyh bek aku amek form6..
kalo dpt ipta lak..
pon xtaw gak..
maybe aku akan terus kat form6 gak..
hehe~~
actually, tu sumer dugaan dariNya..
biler aku jatoh saket..
seminggu sebelom trial dan berterusan hinggalah abes spm..
Allah Maha Mengetahui apa yg terbaek untuk aku..
akan kucoba tok menebus kembali apa yg tidak ku raih semasa spm ari tuh..
dan, mane taw mmg rezeki aku tok cemerlang mase stpm nanti..
who knows??
hehe~~
ape2 pon..
sumer kengkawan..
all da best k....
love u all...
mmmuaaaahh!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...