Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

kan dah tua..

salam blogku..
huhu~~
8 feb dah berlalu..
aku balik kampung..
kat sana ade mokde..
mak anjang..
n mokteh..
dgn famili mereka lar..
ade kenduri sket..
kenduri per pon aku x taw..
tp sesampainya aku kat sana..
org dah nak makan..
huhu~~
lambat sebab gi jemputan dulu..

pastu..
memandangkan hari tersebut aku makin tua..
makcik2 aku ni pon dgn baik hatinya telah membuat kan kuih spesel..
huhu~~
we play doh..
lepas main masak2 tu..
maka terhasillah kuih yg tersangat enak..
kuih talam sarawak..
dan kuih kole kacang..
selain tu kitorang makan ler makanan kenduri tadi tuh..
huhu~~
roti jala..
sup tulang + daging..
sup ayam..
dan macam2 kuih agi..
huhu~~

pastu aku nak thanks skali lagi pada semua org yang telah pon meng'wish' aku...
sayang korang lar..
saidah, roshe, shera, syarlina annes, yasmin, 'atiyah, farah nabihah, zulqarnain, faiz, carlos, kak zati kama, zara, fath, anepjuk a.k.a kanda, faikha, alfalah, kazenku wahidah, makcik2 aku, pakcik2 aku, siblings aku..abglong..abg ngah n kakak, kawan2 kat friendster,dan semua sekali lar..
huhu~~
thanx a lot!!
again and again..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...