Followers

Welcome to My Blog

© You are not allowed to copy the photos of myself and friends without my permission.Do enjoy your readings and give your credit if you copied my writings.Thank you ©

first exam!!

minggu nih exam..td baru je abes paper PA..rasenya PA ni je la harapan aku tok excel..
chemist!! susah thap gaban~~ td dpt da kertas..kire ok ar..aku dolu slalu fail kan? sekarang ade peningkatan ar gak.. yang aku agak terkezut..
soklan2 yg susah..yg x ramai boleyh jwb..tu ar aku dpt jwb..yg aku btol n taw..
soklan2 yg senang plak..tu ar yang aku salah..hahha~~
mr tay kater..aku nih actually taw konsep..tp bler tbe soklan senang jd gabra..da kelam kabot nak apply camner..hahah~~
soklan yg susah lak..leyh plak tu apply~~ full mark lak tuh tok soklan2 camtu..
pelik tol...takpela..pas nih, kena la tingkatkan agi usaha aku nih..
x jaoh agi dah~~
maths!! susah gler2..ade 4 soklan..2 jek yg aku confident..lg dua..hancus!!
fizik?? ntahla~~ rase cam ade salah formula..
ape2 pon, ni baru first exam..jd tanda aras usaha yg aku perlukan d mase akan dtg..
heheh~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...